Re: [WINNT] Jak usunąć folder/plik?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak usunąć folder/plik?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 30 May 2018 20:49:37 +0200

Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości debtgd16frogk0j750dlht2dcfae52bvv9@4ax.com">news:debtgd16frogk0j750dlht2dcfae52bvv9@4ax.com...
Może coś trzymać zawartość, Unlocker powinien pokazać co konkretnie, wtedy
można ewentualnie uderzyć w przyczynę, zamiast w skutek.

Obstawiam niedozwolone znaki w nazwie, lekarstwo podawałem:

Ależ nie mówię, że nie!
Jednak podejrzeć warto, bo problem może, ale nie musi być w tych znakach.

rd /s \\?\c:\cośtam\cośtam

O ile coś nie trzyma uchwytu. Sprawdziłem właśnie, nie puszcza takiego pliku także taką metodą. Natomiast zdarzyło mi się kiedyś, nie pomnę już dokładnie, że, chcę wyciąć jakić katalog, cały. del <jego nazwa>\*.*, zonk... wyzerowałem (nie)uprawnienia, czyli wszyscy mogą, zonk... zrobiłem się właścicielem, zonk... Listerem sprawdzam, uchwytów brak... Banał. Tradycyjne DOSowe atrybuty, wystarczyło zrobić attrib -r -s -a -h, akurat tu zrobiłem masową zmianę atrybutów spod TC - poszło z dotyku. Zwykłe DOSowe atrybuty okazały się mocniejsze, niz POSIXowe... (przecież NTFS jest zgodny ze standardem)

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...