Re: [WINNT] [ot] skype na XP, co zamiast skype rozmowy p2p bez serwera,

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] skype na XP, co zamiast skype rozmowy p2p bez serwera, program Mumble
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Wed, 30 May 2018 15:15:35 +0200
"Jacek Maciejewski" news:9yq6m039k23k$.rqv60x4bx2pw.dlg@40tude.net

1.Jakiego serwera publicznego używać?

Nie wiem, bo odpaliłem na swoim blaszaku dla siebie swój serwer i bez łaski :) Odpalam swój serwer na XP, osoba zza NAT-a ze świata, z którą chcę gadać wbija się na serwer i gadamy. Suwak na max jakość 96kbps i jazda :) Niech skype spada na drzewo. Nic nie zrzuca, gadać można godzinami.
Nad samym kodekiem autor programu mógłby jeszcze popracować.
Jak się kompresi wave 1 kanał-mono np. kodekiem Nero AAC to przy 96kbps na ucho sygnał mono jest żyleta, nie słyszę tam żadnych pobrzękiwań kompresji, tu jeszcze jak się wsłuchamy na słuchawkach to się wyłapie delikatną degradację dźwięku. A co do reszty pytań tym bardziej niestetety nie znam odpowiedzi.