Re: [WINNT] [ot] skype na XP, co zamiast skype rozmowy p2p bez serwera,

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] skype na XP, co zamiast skype rozmowy p2p bez serwera, program Mumble
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 16 May 2018 09:18:34 +0200
Dnia Sun, 15 Apr 2018 17:02:25 +0200, jedrek napisał(a):

> Oczywiście nie znając nazwy programu można sobie szukać i szukać, widać że
> nie jest jakoś wybitne popularny, więc wyszukiwarki niespecjalnie go
> proponują jako programy do rozmów przez neta. Widzę, że stworzył go
> człowiek, który rozumie lekkość, prostotę programu, szybkość działania -
> czyli programista jakich lubię.

To mam pytania:
1.Jakiego serwera publicznego używać? Próbowałem am.guildbit.com na ich
stronie zamawiając serwer ale kiedy się próbuję połączyć z użyciem
zaprezentowanych danych adresowych to mam komunikat że połączenie
niemożliwe bo timeout.
2.Dane adresowe dostaje się na określony czas (domyślnie 4 h). Czy jak
chcę się łączyć z serwerem to muszę ponownie prosić o dane?
3. Jak mój czas dostępu do serwera minie to oczywiście ktoś kto chce się
ze mną skontaktować nie da rady?
4. Jest możliwość żeby toto startowało i łączyło się z jakimś serwerem
automatycznie i na nieograniczony czas (jak Skype)?

Platforma linuks Mint 18, Mangler 1.2.5
--
Jacek
I hate haters.