Re: [WINNT] Nie działa "drukowanie" do PDF-a

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie działa "drukowanie" do PDF-a
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Mon, 14 May 2018 17:10:35 +0200
W dniu 2018-05-08 17:17, PureNick pisze:
W dniu 06/05/2018 o 02:15, JaNus pisze:

System W-10, dotąd działało, choć kiedyś (nie pamiętam dokładnie) było
już tak, że ten "druk" zaskakiwał nie po pierwszym razie, potrzeba było
próby drugiej, a może 3. Dziwne samo w sobie.
Obecnie zero efektu, drukować chcę z Worda, po wybraniu parametrów ożywa
na moment okienko owej "drukarki", tzn. pojawia się tam wysłany plik,
ale w lokalizacji zapisu (sprawdziłem, pomyłki nie ma) żaden "efekt" nie
zachodzi.
Czy możliwe, że MS pogniewał się na PDF-y? A może trzeba wypowiedzieć
jakąś magiczną formułę, żeby żądany plik został wyprodukowany?

Ja od lat używam programu "PDF reDirect":
http://www.exp-systems.com/PDFreDirect/Downloads.htm?1
Sprawdza się bardzo dobrze, jest do wyboru kilka opcji wielkości pliku.
oraz tryb barwny RGB/CMYK
Polecam.

A ja polecam bezpłatny doPDF - <http://www.dopdf.com/pl/quick-download.php> Rónież od kilku lat go używam. A także Bullzip PDF Printer - <http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php>, również bezpłatny. No i oczywiście PDFCreator - <http://www.pdfforge.org/pdfcreator>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/