[WINNT] Telemetria win7 i wyżej, wyłączenie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Telemetria win7 i wyżej, wyłączenie
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Fri, 11 May 2018 14:12:04 +0200
https://www.dobreprogramy.pl/Usuwamy-rozszerzona-telemetrie-z-Windows-7-i-Windows-8.1,News,66039.html

Czy mam rozumieć, że jak win7 był zaistalowany jako dziewiczy z płytki, która nie miała w sobie jeszcze wskazanych poprawek (zakładamy w rozważaniu jedno z pierwszych wydań) omawianych w artykule, to telemetrii taki win7 nie ma? Czy ma raczej ją mniej rozbudowaną niż po czasie instalacji wskazanej poprawki? Czy mam rozumieć, że ostatnim "czystym" windowsem pod względem NIEgenerowania ruchu telemetrycznego wychodzącego, niezwiązanego z naszym działaniem (bo sobie sami coś klepiemy na kompie i generujemy świadomie ruch wychodzący), był win98? Czy win2k się jeszcze łapał po nieszpiegowanie użytkownika? A jak sprawa w XP wygląda?

  • [WINNT] Telemetria win7 i wyżej, wyłączenie, jedrek <=