Re: [WINNT] Skylake i7-6700HQ a aktualizacje bezpieczeństwa do Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skylake i7-6700HQ a aktualizacje bezpieczeństwa do Windows 8.1
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 8 May 2018 18:00:50 +0200
W dniu 2018-05-08 o 16:06, Netx pisze:
W dniu 2018-04-08 o 20:10, artiun pisze:
Znów mnie nazwą toolem, z 7 nie rób aktualizacji. Brakuje Ci czegoś dla 7? Chcesz na prawdę przejść na 10? To już jest usługa nie system. O 8, 8.1 zapomnij, kończą wsparcie nawet dla 10.

Mam prywatnie licencję na Windows 7 Ultimate Box PL i dwie licencje na 8.1 BOX i powiem że wolę 8.1: nowszy Directx (trochę gram), dłuższe wsparcie poprawek bezpieczeństwa niż 7, a po wgraniu darmowego Classic Shell/Classic Start menu można zapomnieć o kafelkach i mieć normalny pulpit i dobre menu startowe (z możliwością konfiguracji w/g upodobań). Na początku bardzo się wzdragałem przez 8/8.1, ale ten Classic Shell mnie przekonał.

Wiesz co, jak 8.1 Ci pasuje i grasz, to 10 powinien być jeszcze bardziej OK. Wprawdzie tylko komputer stacjonarny, laptop i tablet miałem okazję zrobić taki upgrade, ale powiem Ci sprzęt wtedy się ożywił.

Mam tablet z Win 10 i tam mi pasuje. Mam też stacjonarkę i laptop z Win7 i też mi tak pasuje, bo moim zdaniem 10 nie nadaje się jeszcze kompletnie do jakiejkolwiek poważniejszej pracy oraz jest najbardziej nieprzewidywalnym systemem operacyjnym z jakim miałem okazję pracować od czasów Win 3.11. Ostatnia aktualizacja do 1803 uśmierciła laptop kumpla, jedynym rozwiązaniem był reset systemu do ustawień fabrycznych, akurat miał wyłączone punkty przywracania ale czemu? nie mam pojęcia. Któraś aktualizacja z kolei powodowała przestawienie daty o miesiąc do przodu u kuzynki na stacjonarnym, co powodowało że program do polis odmawiał pracy wykrywając inną datę w komputerze niż na serwerze. Ustawienie poprawnej działało tylko do czasu uśpienia, system się budził i znowu widziałeś datę OK, a po kilkunastu sekundach patrzysz w róg ekranu a tu data - hop, o miesiąc w przód. Jaja jak berety. Dwa dni walki.

--
Irokez