Re: [WINNT] Skylake i7-6700HQ a aktualizacje bezpieczeństwa do Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skylake i7-6700HQ a aktualizacje bezpieczeństwa do Windows 8.1
From: Netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Tue, 8 May 2018 16:06:36 +0200
W dniu 2018-04-08 o 20:10, artiun pisze:
Znów mnie nazwą toolem, z 7 nie rób aktualizacji. Brakuje Ci czegoś dla 7?
Chcesz na prawdę przejść na 10? To już jest usługa nie system. O 8, 8.1 zapomnij, kończą wsparcie nawet dla 10.

Mam prywatnie licencję na Windows 7 Ultimate Box PL i dwie licencje na 8.1 BOX i powiem że wolę 8.1: nowszy Directx (trochę gram), dłuższe wsparcie poprawek bezpieczeństwa niż 7, a po wgraniu darmowego Classic Shell/Classic Start menu można zapomnieć o kafelkach i mieć normalny pulpit i dobre menu startowe (z możliwością konfiguracji w/g upodobań). Na początku bardzo się wzdragałem przez 8/8.1, ale ten Classic Shell mnie przekonał. Inna sprawa że mogli udoskonalać Windows 2000, zamiast wprowadzać co chwilę nową wersję.