[WINNT] Thunderbird - nie pobiera wiadomości jak je otworzę najpierw na

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Thunderbird - nie pobiera wiadomości jak je otworzę najpierw na poczcie w telefonie.
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 4 Mar 2018 19:52:16 +0100
Witam

Ktoś tak miał i rozwiązał? Coś się ostatnio tak porobiło i nie wiem czemu.
Poczta WP.

Jestem w terenie. Na telefonie z Androidem odbieram pocztę - program AquaMail, poczta ustawiona jako IMAP. Otworzę, przeczytam ok.

Przyjeżdżam do domu, odpalam "cegłę", uruchamiam Thunderbirda - konfiguracja jako POP3.

No i zero nowych wiadomości pobranych. Thunderbird nie widzi kompletnie nic, co obejrzałem na telefonie. Wchodzenie na pocztę przez WWW i ustawianie majli jako nie przeczytane nic nie daje. Thunderbird nic nie pobiera.

Jedyna możliwość zarchiwizować je na stacjonarce to przesłać na drugie moje konto z poziomu przeglądarki czy poczty Androida.

Stacjonarka ustawiona jako POP3 po to, aby przypadkowo usunięte coś z poziomu telefonu (oczywiści po wcześniejszym odebraniu majla przez Thunderbirda) nie usuwało mi go też poczty na stacjonarce. Nie interesuje mnie synchronizacja w tą stronę. Stacjonarka jest archiwum i ostatnim kompem gdzie ewentualnie ponownie mogę usunąć majla aby się go pozbyć.

O co chodzi?

--
Irokez