Re: [WINNT] czarna śmierć

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czarna śmierć
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Fri, 16 Feb 2018 19:16:31 +0100
Proces 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> zwrócił błąd:

> Windows 10, jak wspomnialem wyzej, robi od razu png na dysku.

Jak naciśniesz z klawiszem Windows. Samo naciśnięcie PrtScr powinno
kopiować tylko do schowka jak we wcześniejszych wersjach (ale sprawdzę
jak się przeloguję). Od jakiegoś czasu jest jeszcze opcja Win+SHIFT+S,
która pozwala zaznaczyć i skopiować część ekranu do schowka.

Tak przy okazji to jest jeszcze xbox/game bar, ale to chyba tylko do
obsługi programów UWP.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.