Re: [WINNT] czarna śmierć

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czarna śmierć
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 14 Feb 2018 19:59:16 +0100
Proces 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> zwrócił błąd:

> Oj, to tylko zrzut ekranu, wiec jak trzeba to po kawalku jade. Sorry, jesli
> czegos nie doczytalem.

Zrzut całej, długiej strony jest często problemem. Programy i
rozszerzenia które to robią bywają bardzo kapryśne. Dlatego ciekawe, że
przeglądarki mają taką możliwość zwykle dobrze ukrytą.

Do zrzutów zwykłego ekranu to ja albo FRAPS, albo po prostu IrfanView.
Ewentualnie PrtScr, który robi zrzut do schowka, i stamtąd do programu
graficznego.
--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.