Re: [WINNT] czarna śmierć

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czarna śmierć
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Mon, 12 Feb 2018 21:46:56 +0100
Proces 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> zwrócił błąd:

> Podobno w kwietniu ESR ma byc oparty juz na nowym Firefoxie 60.

To wtedy podziękuję... Albo raczej, będę dalej używał 52 ESR. Z tym że
wedle strony z której pobierałem informacje o nim, to będzie wspierany
do sierpnia (ten 52 ESR), więc do tego czasu powinni dawać poprawki
bezpieczeństwa. Inne są, moim zdaniem, nieważne.

Na nowszy (czyli gdzieś w zakresie 52-56) nie chcę przejść, bo od
którejś wersji (bodajże 55?) są problemy z migracją profilu jeśli chce
się zrobić downgrade. A z Firefoksem nigdy nie wiadomo, czy nie będzie
trzeba tak zrobić.

> Poki co, trzymam sie 56.0.2 i modle sie ze ktos cos wymysli lepszego, cos
> co obsluguje stare rozszerzenia

Bez tych rozszerzeń które używam to w ogóle sobie nie wyobrażam
odpalania Firefoksa. Mogę bez nich używać jakiejś przeglądarki
(niechętnie), ale dlaczego miałby to być Firefox? Te parę nędznych
rozszerzeń co dotąd zmigrowali to działa... różnie. Raczej gorzej niż
lepiej. Często nie ma którychś funkcji, bo ciężko je zrobić w nowym
silniku.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.