[WINNT] Puste okno "Programy i Funkcje" w Windows 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Puste okno "Programy i Funkcje" w Windows 8.1
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Mon, 5 Feb 2018 21:46:26 +0100
Nie wiem jaki ciort. Czegos takiego jeszcze w moim systemie nie było. Zagladam do programów i Funkcji- Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows, a tu puste okno. Nie ma NIC. Zagladam jakie aktualizacje mam zainstalowane, a tu komunikat, że nie mam zainstalowanych żadnych aktualizacji. Trochę mi się śmiać zachciało, bo żeby przejść z 8-mki na 8.1 kiedyś to trzeba było wszystkie poprawki zainstalować.

Czy można te mankamenty jakoś naprawić? Szczególnie w rejestrze systemowym.
Na google są niby jakieś porady, ale raczej nie z tej epoki.

--
animka

  • [WINNT] Puste okno "Programy i Funkcje" w Windows 8.1, Animka <=