Re: [WINNT] Nie moge pobrać iso Win 10 ani iso Win8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie moge pobrać iso Win 10 ani iso Win8.1
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 10 Jan 2018 22:11:37 +0100

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:p34urr$u44$1@news.icm.edu.pl...
Animku, fat32 i win32 to nie synonimy :-)

Tak. Dziękuje za informację. Mało kto ma teraz Fat 32, więc pomyślałam,

Wielu ma. Na pendrive, najczęstszy system.

że pomylila się osoba pisząca tamtego posta, że nawet nie sprostowałam.

Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi.
BTW Mnie zastanawia czasem, czemu nikt zawczasu nie przeskoczył bariery 4GB-1B wielkości pliku... Skoro organizacja samej FAT32 pozwala na plik o rozmiarze całej, max 2TB partycji.

--
Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej