[WINNT] Nie moge pobrać iso Win 10 ani iso Win8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Nie moge pobrać iso Win 10 ani iso Win8.1
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Tue, 9 Jan 2018 00:33:44 +0100
Z jakiejs starszej instalki Windows 10 zrobiłam sobie iso, nagrałam i płyta bootuje. Nie mam zamiaru narazie instalowac. Pobierać mozna do 16-go 01.2018. Przedłużyli termin. Zainstalowany mam Windows 8.1 Pro z Windows Media Center (na tym Center to mi nie zalezy). Pobieraz urządzenie Media Tool i iso nie chce mi sie zapisać ani na pendrive.

Jaka jest teraz najnowsza wersja Windows 10 Professional?

Dokupiłam, dzisiaj płyty DVD-R firmy Sony, bo tam nie ma w zasadzie w czym wybierać, kiepściutki asortyment jeśli chodzi o płyty CDROM I DVD. Chcę zapisać na dysku iso jednego i drugiwgo oraz nagrać jako bootowalne płyty. Czy ktoś mógłby mi udostępnić ISO instalki Windows 8.1 Pro oraz Windows 10 PRO? Nie mam juz sił. Microsoft pobiera, pobiera, ale potem wywala błąd. Może dlatego, że te systemy już mam na dysku?
Proszę jak ktoś może niech mi udostępni te dwie instalki w iso.
Pozdrawiam.

PS. Jedno cos co było w tempie (iso) nagrałam na płycie i potem zamiast instalować po uruchomeniu płyty pokazuje się na czarnym tle DOS i m.in jakiś driver BANANA, Normalnie śmiać mi sie chce, bo pewnie zamiast polski sklep czy Microsoft to mi jakiś murzyn sprzedał chyba mi kiedyś to Windows 8.1-ale to można ujarzmić. Tzn miałam 8, a potem aktualizowałam do 8.1. Już nie pamietam czy za to też placiłam (nie chce mi sie szukac papierów dot. zakupu), ale to w zasadzie nie jest ważne.

--
animka