Re: [WINNT] Zepsuta płyta DVD do KŚ 1/2018?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zepsuta płyta DVD do KŚ 1/2018?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 23 Dec 2017 11:39:49 +0100
Dnia Sat, 23 Dec 2017 10:24:38 +0100, Trybun napisał(a):

> A znasz jakiegoś Linuksa pod którym będzie chodziła gra

Ponieważ odpowiedziałeś z sensem to i ja ci odpowiem. Tak, windows jest
jedynym wyborem kiedy:
1. gry mają dla ciebie znaczenie.
2. używasz w pracy mnóstwa dokumentów Office robionych w windowsie.
3. Musisz używać softu tak wyjątkowego że nie ma dobrego odpowiednika
dla linuksów.
4. Może jeszcze coś co mi do głowy nie przyszło.
Ale poza tymi przypadkami linuksy są godną chwili zastanowienia i
wypróbowania opcją. Zwłaszcza jeśli nie lubimy nabijać kabzy
monopolistom i nie cierpimy kafelków :) Temat jest przewałkowany tysiące
razy, wiemy na czym stoimy. Fakt, nie wiedziałem nic o profilu potrzeb
pytającego ale widząc że ktoś chce wywalić kasę być może niepotrzebnie
nie mogłem się powstrzymać od altruistycznego odruchu :)
--
Jacek
I hate haters.