Re: [WINNT] Zepsuta płyta DVD do KŚ 1/2018?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zepsuta płyta DVD do KŚ 1/2018?
From: "T" <no@spam.com>
Date: Sat, 23 Dec 2017 10:55:18 +0100
Użytkownik "Trybun" <cheilmx@jachu.ru> napisał w wiadomości
news:5a3e20ae$0$5160$65785112@news.neostrada.pl...

Co do ceny Win 10, to akurat przerabiałem kilka dni temu. Zamówiłem w wersji BOX w najtańszym sklepie jaki mi się udało znaleźć, cena z dostawą to 461zł.I o dziwo akurat w tym sklepie nie ma różnicy między wersjami BOX a OEM.

Wiesz co będzie w paczce? DVD z pełną wersją do zainstalowania
czy tylko do preinstalacji? Jakaś dokumentacja?

Przy niektórych ofertach jest napisane 32bit/64 bit.
Czy to oznacza, że na płycie są obie wersje?
Interesuje mnie to o tyle, że po zakupie systemu, a przed zlozeniem
komputera, mógłbym spróbować na obecnym sprzęcie.

Pozdrowienia
Tomasz