[WINNT] Problem z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem z OE6
From: "MM" <M@M.com>
Date: Thu, 14 Dec 2017 13:46:07 +0100
Od jakiegoś czasu nie pokazują mi się automatycznie nowe
nagłówki na subskrybowanych grupach dyskusyjnych.
Dzieje się tak pomimo zaznaczenia Grupy dyskusyjne - 100 nagłówków
w Narzędzia - Opcje - Czytanie
oraz zaznaczenia dla każdej z tych grup: Ustawienia synchronizacji -
Tylko nagłowki.

Pomaga jedynie "wymuszanie" przez wybranie ręcznie Narzędzia -
Synchronizuj wszystkie.

Dodam, że przychodzące e-maile pokazują się same, a ich nadejście
jest sprawdzane co tyle minut ile jest zaznaczone w zakładce
Narzędzia - Opcje - Ogólne.

Nie przypominam sobie żeby coś zostało przeze mnie ostatnio zmienione.
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
MM