Re: [WINNT] win7 i inne GUI? Klasyczny wygląd (czyt. wyglądający tak sam

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win7 i inne GUI? Klasyczny wygląd (czyt. wyglądający tak samo jak win2k), inny niż ten nijaki wbudowany ponoć classic
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Thu, 30 Nov 2017 13:47:17 +0100
"Jacek Maciejewski"
Stary, ty potrzebujesz Minta, tylko jeszcze o tym nie wiesz :)

Odpalałem już minta.
To jeszcze nadal nie to pod względem wizualnym, nadal mi to przypomina trochę win7. Potem próba była na lubuntu, zdecydowaniem mniej spuchnięty, ale nadal GUI nie takie. Te wszelkie takie jakby "rozmazane" okna to chyba od jabłka wszystko pochodzi i potem nagle stało się to stadardem i linuxowe GUI i windowsy nagle się w tym zakochały, a mi się to kompletnie nie podoba. W dodatku w wielu GUI nastała moda na wszystko czarne - czego nie lubię.
Tu ktoś coś wykombinował:
http://i1-linux.softpedia-static.com/screenshots/Classic95_1.png
Dosyć już przyjaźnie wygląda.
Tak jak obecnie nastała mania na te wszystkie srajfonowe www
Często jak dana strona (np jakiś urząd gminy) ma archiwalną wersję strony to wolę sobie na nią przełączyć, bo tam to dla oka jest bardziej normalne wizualnie. Coś jak porównać stary mbank- który miał taki właśnie wygląd winNT4.0 a to dzisiejsze obślizgłe g... z owalami zamiast prostych kątów, napływaniem, animowaniem i zamiast dawniej znanej ikonki klepsydry, obowiązkowo kręcące się kółko na czekanie.