[WINNT] win7 i inne GUI? Klasyczny wygląd (czyt. wyglądający tak samo ja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] win7 i inne GUI? Klasyczny wygląd (czyt. wyglądający tak samo jak win2k), inny niż ten nijaki wbudowany ponoć classic
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Sun, 26 Nov 2017 13:46:37 +0100
Czy miłośnicy win7 (i wyżej) wiedzą coś na temat alternatywnych GUI dla tych systemów? Czy win jest już może tak doskonały, że można jak w linux-ach różne środowiska graficzne sobie zapodać w zależności?

Natknąłem się tylko na namiastkę drobnych poprawek
http://www.classicshell.net/downloads/ czyli przywrócenie w miarę normalnego menu start (jeszcze mu trochę brakuje aby było takie same jak w win2k i w xp po wyborze classic). Ale wygląd okien jest nadal nieakceptowalny i nieprzyjazny w sprawnym, przyjaznym działaniu. Co z tego, że włączysz w ustawieniach classic, skoro nie wygląda to tak jak w poprzednich windowsach poniżej visty tylko już coś przecudowali, pozmieniali. Może jest jeszcze jakiś tego typu program, który w win7 przywróci wygląd okien i jego górny pasek narzędzi taki jak miał win2k, win98, win95?
Takie coś mnie interesuje do uzyskania:
http://www.imagebam.com/image/02299b669049093
A nie ten kulfoniaste przyciski wstecz, do przodu, jakieś warstwy wypukłe wklęsłe, okienka wyboru ścieżki, wyszukiwarki, niepotrzebne okno drzewa folderów po lewej, mimo że ponoć widok classic http://www.xin.at/thrawn/pics/screenshots/win7/win7-classic-1.png to daleko mu jeszcze tego znanego z normalnego win2k, bo więcej na podstawowych ustawieniach nie da się tam osiągnąć.

Róbcie co tam chcecie sobie w swoich coraz nowszych windowsach, tylko nie zabierajcie tego starego, surowego, szybkiego środowiska, które od zawsze lubiłem i nie chcę nic innego. Na windowsach wzoruje się jak widzę choćby taki mbank, 10 lat temu najlepszy z banków internetowych, wypasiony lekki interfejs bez napływania, wybuchania, rozlewania się, dziś dno i kupa mułu, wodorostów z tym swoim obsranym GUI i obowiązkowa integracja z gównem pejsbuk - jak większość dzisiejszych "nowoczesnych" banków.