Re: [WINNT] Skąd pobrać ISO Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd pobrać ISO Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami?
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Wed, 29 Nov 2017 02:15:19 +0100
W dniu 2017-11-28 13:40, PureNick pisze:
W dniu 28/11/2017 o 12:55, Krystek pisze:
W dniu 2017-11-28 11:27, HF5BS pisze:
Krystek napisał w wiadomości:

Zapomniałem dopisać: nie CCleaner. Weź nie polecaj tego g... -
<https://www.dobreprogramy.pl/CCleaner-zarazal-komputery-zlosliwym-oprogramowaniem-Floxif,News,83180.html>

Znaleźli i naprawili błąd, nowa wersja nie ma już śmiecia.

Wiem, ale to i tak słabizna. Dobry to on był z 10 lat temu. Szukam
czegoś innego, co na Win 8 / Win 10 potrafi odinstalować i dobrze
posprzątać pozostałości po programach. Może ktoś z grupy będzie w
stanie coś sensownego polecić.

1. https://geekuninstaller.com/
wygląda jak następca programu Uninstall Tool 1.6.6 (freeware):
http://www.aplusfreeware.com/categories/util/files/utool.png
http://www.aplusfreeware.com/categories/util/files2/utool166.zip

2. https://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

3. https://www.glarysoft.com/absolute-uninstaller/

4. http://www.nirsoft.net/utils/myuninst.html

5. http://klocmansoftware.weebly.com/

O, GlarySoft. Kiedyś używałem darmowej wersji Glary Utilities. Był całkiem niezły. Ten ich Absolute Unistaller ciekawie się prezentuje.

I BCUninstaller z pozycji numer 5 - <https://www.fosshub.com/Bulk-Crap-Uninstaller.html>. Tego akurat nie znałem. Również ciekawy. Sprawdzę oba.

Geek Uninstaller byłby fajny (jego też nie znałem), gdyby nie fakt, że ma konkurenta w wersji Pro, ale też dobrze się prezentuje.

Dziękuję. Zaraz będę męczył lapka. Jeszcze tylko chcę spróbować BIOS zaktualizować. A lista przyda się dla potomnych.

Pozdruffka

Wzajemnie

K.

--