Re: [WINNT] Skąd pobrać ISO Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd pobrać ISO Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 28 Nov 2017 21:35:02 +0100

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:ovjirs$88c$1@node2.news.atman.pl...
Znaleźli i naprawili błąd, nowa wersja nie ma już śmiecia.

Wiem, ale to i tak słabizna. Dobry to on był z 10 lat temu. Szukam

Używam go, bo ma wygodny dla mnie układ opcji. I mimo nienajlepszości, nie zrezygnowałem.

czegoś innego, co na Win 8 / Win 10 potrafi odinstalować i dobrze posprzątać pozostałości po programach. Może ktoś z grupy będzie w stanie coś sensownego polecić.

Revo Uninstaller, IOBit Uninstaller. Ten drugi jest wręcz za dobry, bo czasem nieco za bardzo kładzie łapę i potrafi się odezwać, kiedy akurat nie trzeba. Za to zaletą jest multi-uninstaller.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.