Re: [WINNT] Problem ze skanowaniem do folderu - W10 Pro

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem ze skanowaniem do folderu - W10 Pro
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Sat, 25 Nov 2017 16:17:05 +0100
P.S.
Dostęp do udostępnionych katalogów początkowo konfigurowałem "zwyczajnie" - czyli udostępnij do zapisu i odczytu i "OK". Urządzenie wielofunkcyjne logowało się do tych katalogów loginami i hasłami ich właścicieli.

Próbowałem też założyć oddzielne konto dla samego urządzenia w/g podobnego schematu do:

https://www.youtube.com/watch?v=daijaCPWSBs

To nie działa choć zawsze działało.

Czy jest jakiś sposób by powrócić do MBR i zmusić instalator Windows 10 do nie konwertowania dysku? Przypuszczam, że to jedyne rozwiązanie ponieważ na żadnym nowym komputerze z W10 nie będzie można zapisywać do katalogów.

--
Pozdrawiam,
Marek