[WINNT] Problem ze skanowaniem do folderu - W10 Pro

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem ze skanowaniem do folderu - W10 Pro
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 24 Nov 2017 18:55:00 +0100
Witam,

Jest urządzenie wielofunkcyjne w sieci. Potrafi ono skanować do udostępnionych folderów. Kilka komputerów tak funkcjonuje bez problemów. Dwa z nich miały właśnie reinstalację W10 i w obu nie da się już skanować do udostępnionych folderów. Wcześniej nigdy nie miałem problemów z tym po instalacji systemu.

Jest jednak różnica. Na komputerach tych system w ostatniej wersji nie dał się zainstalować ot tak po prostu. Mimo iż wcześnie działał na tych samych dyskach, to instalator zażądał konwersji dysków z MBR do GPT. Od tego momentu mam kłopot.

Co z tym można zrobić?

Ah, i jeszcze jedno. Nie ma żadnego problemu aby z innych komputerów zapisywać w tychże katalogach.

--
Pozdrawiam,
Marek