Re: [WINNT] Skąd pobrać ISO Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd pobrać ISO Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 23 Nov 2017 21:29:05 +0100
W dniu 2017-11-21 o 21:55, Marek S pisze:
W dniu 2017-11-21 o 21:33, Grzegorz Niemirowski pisze:

W sumie to bez analizy ruchu sieciowego trudno powiedzieć czy było potrójne ściąganie. Trzeba by to monitorować oraz pliki na dysku. Nie wiem czy ma to jakiś większy sens, chyba że ktoś ma dużo wolnego czasu.

Uzupełnienie. Właśnie reinstalowałem system (W10 x64 Pro) na innym komputerze. Ale tym razem wtyczkę sieciową odłączyłem i instalowałem bootując z DVD. O niebo szybciej poszło.

System na DVD faktycznie jest bieżącą wersją.

Po ręcznym uruchomieniu Windows Update okazało się, że... jest tylko kilka driverów do pobrania, co zajęło krótką chwilę. Nie było potrzeby uciążliwego pobierania w kółko nie wiadomo czego jak na początku opisywałem.

No cóż... pozostaje wielki znak zapytania...

--
Pozdrawiam,
Marek