Re: [WINNT] Skąd pobrać ISO Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd pobrać ISO Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami?
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Tue, 21 Nov 2017 14:47:41 +0100
W dniu 20.11.2017 o 19:05, Marek S pisze:
> Witam,
>
> Chciałbym z płyty DVD zainstalować system na komputerach bez czasowo
> kosztownego ściągania aktualizacji. Próbowałem:
>
> https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10
>
> ... nie działa. To stara wersja W10.

Potrzebny jest drugi komputer z Windows 10. Trzeba pobrać narzędzie
MediaCreationTool.exe stąd
https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209 uruchomić i za jego
pomocą wygenerować ISO. Program pobiera najnowszą wersję, przed chwilą
sprawdziłem dla wersji 64-bit. Instaluje się kompilacja 1709 (Creators
Update). Może być jednak tak, że jakieś najnowsze poprawki mimo wszystko
trzeba będzie dociągnąć.

Ewentualnie mogę Ci gdzieś wrzucić już przygotowane ISO, jeśli podasz
gdzie (3,7GB).