Re: [WINNT] Firefox: ostatnia wersja przed Quantum

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox: ostatnia wersja przed Quantum
From: Mint User <mintuser@fakemailbox.pro>
Date: Tue, 21 Nov 2017 23:49:55 +0100
2late wrote:
On 19/11/2017 6:36 pm, Mint User wrote:
Mnie - nie robi. Nie zauważam, żeby cokolwiek działało szybciej. Przy 2 tabach w FX 56 i 57 - nie zauważam różnicy - jest szybko tu i tu. Przy 50 tabach w FX 56 i 57 - też nie zauważam - jest wolno tu i tu.

Musze potwierdzic. W tej chwili przelaczam sie co chwila i nie widze roznicy. Z tym ze 56 wciaz ma pluginy. Obydwa chodza szybko. Nigdy nie mam wlaczone 50 tabow ale bywa 30. 57 wywala mi sie na google maps przy modyfikowaniu trasy mysza przy nawigacji.

Myślę, że przy wersji 81 powróci funkcjonalność wersji 56.

:/

Aż chyba obczaję Basilisk - odpowiedź Pale Moon na FX 57, z zachowaniem wszystkiego starego dobrego ...