Re: [WINNT] Firefox: ostatnia wersja przed Quantum

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox: ostatnia wersja przed Quantum
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 19 Nov 2017 01:01:28 +0100
W dniu 2017-11-19 o 00:13, Mint User pisze:
Grzegorz Niemirowski wrote:
Mint User <mintuser@fakemailbox.pro> napisał(a):
Animka wrote:
Już jest 57.0 !
Zmiana na lepsze.
Jaka?

Bardzo duże przyspieszenie działania.

Przykro mi, nie zauważyłem.

Jak nie masz serwera proxy to w ustawieniach ustaw: bez serwera proxy oraz sprawdź co tam sobie poustawiałeś. Mam ublocka origin, a ta aplikacja sama wie co robić, więc może się przysługuje do szybszego działania FF. Mam taką ulubioną stronę, na którą czasami zaglądam i tam od którejś wersji FF "dostała" grochu z kapustą. Aby coś przeczytać trzeba było zaznaczyć wybrany tekst. Teraz patrzę i oczom nie wierzę. To była wina FF i w ostatniej wersji poprawili tak, że strona wygląda normalnie i normalnie daje się czytać. Poza tym od zawsze mam rozszerzenia Scrool to Top, Zoom Page, Tłumacz google. Poza tym możliwy, nie rażący oczu motyw Chat de la nuit. Motywów dużo nie mają, sporo jest za bardzo jaskrawych. Parę motywów do ewentualnej zmiany mam zainstalowanych oraz trochę rozszerzeń do YT.

Ps. Mam koleżankę w Szwecji, która ma po mężu nazwisko Mint :-)

--
animka