Re: [WINNT] Jak kompletnie usunąć aplikację?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak kompletnie usunąć aplikację?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 17 Nov 2017 18:34:05 +0100
Marek S <precz@spamowi.com> napisał(a):
Właśnie sam sobie wykreowałem plik tekstowy, w którym dodałem coś do ADS. Odczytuję ten pliczek i otrzymuję nazwę strumienia :strumien.txt:$DATA. Rozumiem, że oznacza to, że nazwa "strumien.txt" reprezentuje atrybut typu $DATA. A gdyby wystąpiły jeszcze jakieś atrybuty, to jak je odczytujemy?

Atrybytów jest dużo. Strumienie danych pliku to atrybuty typu $DATA
https://technet.microsoft.com/pl-pl/library/ntfsologia-cz-2-historia-systemu-plikow-ntfs-i-wprowadzenie-do-jego-funkcjonalnosci.aspx#4

Jak działa atrybut $BITMAP? Przypuszczam, że służy on do pokonywania jakiś ograniczeń na wielkość $DATA?

W przypadku katalogów zawiera informacje o numerach wirtualnych klastrów. W przypadku pliku $Mft informuje które rekordy FILE są w użyciu. Atrybuty typu $DATA nie mają chyba jakichś szczególnych ograniczeń rozmiaru.
Atrybutów $BITMAP nie należy mylić z plikiem $BitMap.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/