Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Mon, 6 Nov 2017 18:27:15 +0100
Pozdrawiam
Pat
mnie sie wydaje że tego tak nie zrobisz. Ja w czasach świetności vcd, (przed erą dvd) łączyłem napisy z filmem vdubem, ale działało to tak, ze osobno serwowałem napisy, osobno film, a vdub składał to w całośc. Jeśli nawet znajdziesz sposób na zgranie filmu do .avi i napisów do txt, to zadziała to tylko na konkretnej stronie. uniwersalność, w tym przypadku, a także w "nagrywaniu meczu z polsatu" daje przechwytywanie części lub całego pulpitu. poszukaj. chyba ze masz pentuim2 to nieda rady.

ToMasz