Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Mon, 6 Nov 2017 16:19:39 +0100

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:5a004c08$0$5145$65785112@news.neostrada.pl...

W dniu 2017-11-06 o 02:23, Pat pisze:
W oknie Rozszerzenia, po wpisaniu do wyszukania "YouTube"
otrzymuję listę rozszerzeń, ale żadne nie mówi wprost o ściąganiu
z napisami (angielskimi).

Do FF są m.in takie rozszerzenia do pobrania:
YouTube Downloader,  YouTube Download. Download Hogh Definition itd.
Filmu to sobie szukasz na stronie YouTube i tam po wybraniu filmu pobierasz.

Gdzie na stronie https://www.youtube.com są rozszerzenia dla FF?

Te, które wspominasz wyżej, znalazłam już wczoraj na stronie z filmem
na YouTube, który mnie interesował, ale żadne z rozszerzeń pokazanych
po wpisaniu YouTube w pasek do wyszukiwania nie miało w opisie
informacji, że ściąga razem z napisami. Najbardziej prawdopodobnym
wydawało się rozszerzenie Enhancer for YouTube, o którym też wczoraj
pisałam. Niestety, to rozszerzenia nie dało mi możliwości ściągania
z napisami.
Jeżeli wiesz, które z rozszerzń pozwala na ściąganie filmów przy
pomocy DownloadHelpera z napisami (nie chodzi o lektora PL!),
to proszę napisz.

poszukać sobie na tej stronoe tego co Cię interesuje chyba umiesz,
więc w czym problem.
Szukać umiem, ale żeby to zrobic skutecznie musi byc jeszcze
szansa znalezienia. :-). Mam wrażenie, że nigdy filmów z napisami
nie ściągałaś.
Być może napisy angielskie są inaczej łączone z filmem niż polskie
tłumaczenie, które powstaje później.

Pozdrawiam
Pat