Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Sun, 5 Nov 2017 19:15:21 +0100
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości
news:otnie6$b2i$2@usenet.news.interia.pl...
W dniu 05.11.2017 o 18:27, Pat pisze:
Znane są programy zmieniające tekst na głos. Głos wtedy przeważnie
brzmi jak ze studni, ale dla osób niewidomych to i tak duża pomoc.
Nic mi nie wiadomo o takim "w drugą stronę". Widziałeś coś takiego
w działaniu?
Czyli szukasz tłumacza z mowy na tekst?
Mógłby się przydać, zwłaszcza w kontekście tego, co napisał ń,
że napisy mogą nie być "zaszyte" w filmach.
Na Androida może być?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.translate&hl=pl
Dzięki, ale chodziło mi raczej o Windows XP Pro na komputerze
lub Windows Phone 8.1 na smartfonie. Nie mam w tej chwili
niczego z Androidem. :-(

Pozdrawiam
Pat

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>