Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Sun, 5 Nov 2017 18:10:42 +0100
Użytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisał w wiadomości
news:59e474f5$0$15194$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:59e3f312$0$5146$65785112@news.neostrada.pl...
sciagasz to --> IDM  -> http://www.internetdownloadmanager.com/download.html
[...]
Nawet nie wiem jaki Ci dziękować. [...]
Chcę nawiązać do Twojej poprzedniej pomocy, za ktorą jeszcze
raz dziękuję. Programu IDM nadal używam i w najbliższych dniach
go kupię, bo zbliża się koniec okresu 30-dniowego na próby,
a okazuje się, że w niektórych sytuacjach jest jedynym wyjściem.

Teraz jednak mam jeszcze trochę inny problem, też związany
z nauką angielskiego. Niektórę filmiki na YouTube zawierają
napisy w jęz. angielskim, czasami bardzo przydatne, a nawet
niezbędne.
Niestety, przy pomocy programu IDM filmik zapisuje siÄ™
bez tych napisów. Jest tam opcja "ściągnij wszystko", ale ona
daje tylko możliwość ściągnięcia filmu w kilku formatach, jednak
bez napisów.
DownloadHelper jako dodatek do FireFoxa też nie ściąga napisów,
nawet gdy sam filmik można w ten sposób ściągnąć.

Potrzebny byłby mi program pozwalający na ściąganie filmików
z You Tube z napisami, ewentualnie, w ostateczności samych
napisów, chociaż to trochę utrudniłoby oglądanie.

Pozdrawiam
Pat