Re: [WINNT] Kurczę. W WebGL wystąpił problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kurczę. W WebGL wystąpił problem
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 18 Oct 2017 14:19:37 +0200

Użytkownik "kmark" <markotar@o2.pl> napisał w wiadomości news:os6vho$q6e$1@node2.news.atman.pl...
Wiem. Moja maszyna jest już mocno leciwa, składana w 2007.
Nie przeszła testu na instalację Win 10 w czasie, gdy był za darmo dostępny poprzez aktualizację. Windows Update wyświetlił komunikat, że karta graficzna (geforce 7300 GT) nie spełnia wymogów dla systemu Windows 10.

Ale ruszy, sprawdzone, pobieżnie, bo nie przesiadałem się, tylko na moment podpiąłem inny dysk i instalnąłem. Mam w wersji Palit 256 RAM. Jeśli i ty masz Palit, to sterowniki NVidia są chyba niezbyt kompatybilne, choć najpewniej zadziałają. Kiedyś się woziłem, bo coś tam się w praniu działo i szybciej wyrzuciłem NVidiowe, niż je założyłem - nie dało się dostroić obrazu na jednym z monitorów, wróciłem do tych z płyty kupionej z kartą i było dobrze. W każdym razie różnica między NVidiowymi i Palitowymi była może niewielka, ale istotna dla korzystania. Niestety, w repo Palita, nie ma już tej karty. Ale może pójdą stery ze starszego systemu? (Na jakiejś egzotycznej karcie używałem pod W2k sterów z NT4 i całkiem dobrze się sprawowały). Aby oryginalne. Poszukałbym, ale muszę lecieć na miasto.

Pewnie nadszedł czas, aby wymienić sprzęt na lepszy model....

Zdecydowanie, a ta może sobie pójść do np. "komputera dla Babci, by mogła rozmawiać z wnuczkiem za granicą przez Skype", albo "zlecieć" na Alledrogo. Ma 256 RAM i już full-HD nieco tnie. Jak sam widzisz, komunikat nie bez powodu. Do czytania stron, oglądania mniejszych filmików YT powinna styknąć, ale ostrzejsze gry (choć Wiedźmin mi bardzo ładnie na tym ruszył i nawet tak mocno nie szarpało, dało się grać), czy większe (w sensie rozdziałki) filmy będą ciąć, choć niekoniecznie. Moja jest w wersji PCI-Express-16. Chociaż ja nie pamiętam takich komunikatów, ale testowałem z programu niejawnych testów... Lat temu trochę. Bez problemu wyrabiało się z 2 G pamięci na MB z 2x3.0 prockiem, nie licząc momentami lekkiego szarpania obrazem. I YT chodziło znakomicie.

PS Ech, tylko ta filozofia W10, odwrotnie, niż Media-Markt, pyszczący, że nie dla... Ale to pomińmy.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.