Re: [WINNT] Kurczę. W WebGL wystąpił problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kurczę. W WebGL wystąpił problem
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Wed, 18 Oct 2017 09:23:33 +0200
W dniu 2017-10-18 o 08:51, radekp@konto.pl pisze:

Problem zaleczony, ale wiesz że to nie zmienia faktu, że nadal masz problem z
kartą graficzną/sterownikami (ew. błąd w systemie)? :)

Wiem. Moja maszyna jest już mocno leciwa, składana w 2007.
Nie przeszła testu na instalację Win 10 w czasie, gdy był za darmo dostępny poprzez aktualizację. Windows Update wyświetlił komunikat, że karta graficzna (geforce 7300 GT) nie spełnia wymogów dla systemu Windows 10.
Pewnie nadszedł czas, aby wymienić sprzęt na lepszy model....
Pozdrawiam
mk