Re: Czym �ci�ga� takie filmiki? Prosz� o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: Czym ¶ci±gaæ takie filmiki? Proszê o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Mon, 16 Oct 2017 10:59:34 +0200
U¿ytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisa³ w wiadomo¶ci
news:59e3f312$0$5146$65785112@news.neostrada.pl...
> sciagasz to --> IDM  -> http://www.internetdownloadmanager.com/download.html
> (jesli starczy 30 dni
> trial, to jestes w domu)
> po instalacji masz w katalogu instalacyjnym plugin dla skojarzenia IDM z ff,
> czytasz jak to
> wykonac --> http://www.internetdownloadmanager.com/register/new_faq/bi4.html
> (najogolniej: linki zwiazane ze wspolgraniem IDM/ff, wyjasnienia, lopoty  -->
> http://www.internetdownloadmanager.com/register/new_faq/bi_main.cgi?br=Firefox)
> gdy juz bedzie ok skonfigurowane, odpalasz ff, od nowa ladujesz www z video,
> [...]

Nawet nie wiem jaki Ci dziêkowaæ. Nie tylko napisa³e¶
bardzo dok³adn± instrukcjê, ale nawet sprawdzi³e¶ to
na moim przyk³adzie. Wielki, wielki dziêki.
Uda³o siê znakomicie.
Je¶li dziêki temu mój angielski siê poprawi, bêdzie to
tak¿e Twoja zas³uga. :-)
Na razie takich filmików pojawi³o siê w sumie 29,
wiêc 30-dniowy okres trial na pewno wystarczy.
Gdyby okaza³o siê ich wiêcej, to byæ mo¿e zap³acê te
nieca³e 30 dolarów ¿eby mieæ program na sta³e.

Pozdrawiam
Pat