Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Mon, 16 Oct 2017 01:45:08 +0200
Pat w news:59e3d97f$0$15191$65785112@news.neostrada.pl
Czym można ściągnąć, czyli zapisać na dysku, filmiki
do nauki, takie jak na przykład ten na stronie:
http://www.bbc.co.uk/learningenglish/english/features/pronunciation/tims-p
ronunciation-workshop-ep-1 DownloadHelper nie daje rady. Zapisuje siÄ™
bardzo mały plik, który odtwarza się błyskawicznie, bez obrazu.
Chcę kilka takich filmików sobie zapisać zanim znikną z netu.
W przypadku YouTube nie ma problemu, ale te sa zapisane
jakoś inaczej. Nie ma żadnego komunikatu.
Pliki z YouTube odtwarzam przy pomocy VLC Media Palyera,
ale mogę stosować inny gdyby to było konieczne.
Używam WinXP Pro SP3, FF ESR 52.4.0 (32 bity) i Video
DownloadHelper 6.3.1.
Bardzo proszÄ™ o rady.
Pozdrawiam
Pat

1.
to jest przekaz rtmp, teoretycznie powinienes sciagnac kazde video tego rodzaju za pomoca --> http://www.nirsoft.net/utils/rtmp_dump_helper.html (czytaj dokladnie przepis, bo to i owo musisz dolozyc do firmowego softu z tej www) z tym, ze mnie sie download ta metoda jeszcze nigdy nie udal, moze dlatego, ze mam ff portable... (slabosc tej metody: na www musisz niestety calosc video obejrzec, zeby sie zapisalo; w pkt. 2 inna propozycja, bez koniecznosci ogladania calosci video)

2.
sciagasz to --> IDM -> http://www.internetdownloadmanager.com/download.html (jesli starczy 30 dni trial, to jestes w domu) po instalacji masz w katalogu instalacyjnym plugin dla skojarzenia IDM z ff, czytasz jak to wykonac --> http://www.internetdownloadmanager.com/register/new_faq/bi4.html (najogolniej: linki zwiazane ze wspolgraniem IDM/ff, wyjasnienia, lopoty --> http://www.internetdownloadmanager.com/register/new_faq/bi_main.cgi?br=Firefox) gdy juz bedzie ok skonfigurowane, odpalasz ff, od nowa ladujesz www z video, uruchamiasz video, pojawia sie znaczek --> https://s1.postimg.org/240tby4avz/screen.png, klikasz w to cudo i dalej juz jasne.
dziala elegancko, sprawdzilem przed chwila.