Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 14 Oct 2017 11:34:24 +0200

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:orrjr7$rbr$1@usenet.news.interia.pl...
Grześku, jak Cię lubię i szanuję, to Ci zaraz nakopię :(

Różne DIVxy obrabiałem jeszcze na 486. W różnych standardach kodowałem filmy. A wtedy były czasy, że łącze 1Mb (jeden Megabit!) obsługiwało np. całą Gerdę w Warszawie. Filmy chodziły jak burza. Oczywiście, były one najczęściej w rozdziałce DVD, rzadko lepszej. Ale chodziły. Co teraz się zmieniło, że nadal chodzić nie mogą, na sprzęcie wielokroć szybszym?

Jakaś posrana nowoczesność w imię nie wiem czego. Jakby gorszą tragedią był problem z głupkowatym filmikiem z Jutuba, co piesek Pani Basi robi kupkę, od tego, że mi ktoś dmuchnie 100 koła kasy, bo mi się włamie. A jakoś nikt mi się nie włamał, mimo, że komputer jest włączony niemal cały czas (choć prawda, przez router z NAT), kasa mi nie znika, choć używam starej Opery, która od kilku lat nie ma już wsparcia (a ja go nie potrzebuję, chcę, aby po prostu działało, przeglądarka wyrabia się wydajnościowo, więc w czym problem?), a tego je*.*ego filmu obejrzeć nie mogę także pod nową Operą, albo jak już ruszy, to są jaja. W imię czego? Co jest konkretnie w filmach, że działać nie może? Wg mnie zmieniła się mentalność jednej i drugiej firmy. Gugla nawet nie stać na to, żeby po wejściu na YT z IE8 wyświetlić JAKIKOLWIEK napis, że grać nie będzie. Ja się nie zdziwię, jeśli np. powstanie konkurencyjny serwis na miarę YT.
Wizerunkowa klapa YT i M$.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.