Re: [WINNT] Kurczę. W WebGL wystąpił problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kurczę. W WebGL wystąpił problem
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 14 Oct 2017 11:06:44 +0200

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:59e121ec$0$645$65785112@news.neostrada.pl...
(problemy)
Mi idzie podobnie, przy słuchaniu z witryny player.polskieradio.pl -
wpierw zbiesił się Chrome, bo przestał odtwarzać muzykę, a nie jest to
wina flasha, bo najwyraźniej informacja dźwiękowa w ogóle nie jest
zasysana ze strony. No trudno, przerzuciłem się na Mozillę, lecz nie
minęło dużo czasu, i ona też wymiękła w tym samym "temacie". No i teraz
jestem skazany na to, by z tej witryny nasłuchiwać muzyki z Edge.
Wietrzę w tym jakieś brzydkie zabawy (pod kołderką) ze strony
MałegoMiękkiego...

Hmm... mnie ładnie gra pod starą Operą (a kiedyś nie chciało, to grałem pod nową). Ale... ja ciągnę strumień w nieco inny sposób... Zamiast ze strony (podaję od razu strumień PR1) http://player.polskieradio.pl/-1, ciągnę dokładnie to samo z http://www.radyjo.net/Player?id=-1. W czym różnica? Przeglądarka gra z obu miejsc, jednak drugi, primo, nie wskakują reklamy, secundo, widać, co gra i można na część strumieni się przełączyć. Mała uwaga - niekiedy, po ok. minucie grania, następuje chwilowe ścichnięcie przekazu, który po ok. 1-2 sekundach idzie już bez przeszkód dalej. Co to jest to "radyjo"? To jest serwis dla zagranicy, dla wschodu. Może tam zadziała? Choć nie wszystkie strumienie chciały mi na "radyjo" grać. Na Chrome nie sprawdzałem, wywaliłem, jak mi zaczęło robić jaja, że chce update, a to nie wchodziło i tak w kółko, zamiast wykrywać, że update się nie powiedzie.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.