Re: [WINNT] Kurczę. W WebGL wystąpił problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kurczę. W WebGL wystąpił problem
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Fri, 13 Oct 2017 10:41:42 +0200
Obiecałem przesłać odpowiedź właściciela strony, na której wystąpił problem.
Oto kopia odpowiedzi:
Zaleca się:
"
- wykasowanie plików cookies oraz usunięcie tymczasowych plików internetowych, - odinstalowanie wszystkich wersji Macromedia Flash Player, i zainstalowanie najnowszej wtyczki,
- zainstalowanie wszystkich uaktualnień systemu Windows (Windows updates).
- wyłączenie funkcji „popup blockers” i wszystkich niepotrzebnych aplikacji, które mogłyby utrudniać połączenie z serwerem
- próbę skorzystania z innej przeglądarki internetowej.
"

Wykonałem pierwsze cztery zalecenia. Nie pomogło.
Jak było do przewidzenia, tylko ostatnia wskazówka ma szansę poprawy działania tej strony.
Ale o tym ja wiedziałem.
Pozdrawiam
mk