[WINNT] Samo-wykonała się zamiana pulpitów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Samo-wykonała się zamiana pulpitów
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Fri, 13 Oct 2017 23:56:43 +0200
Odpaliłem sobie nareszcie drugą kartę graficzną, póki co nie podłączałem
jeszcze drugiego monitora, ale przecież w pierwszym mam funkcję PiP, no
i wiele wejść na plecach, tak, że ten drugi pulpit jest na razie tylko
"w pogotowiu" na zaś. Ale ni z tego, ni z owego 10-ta Winda zamieniła mi
ekrany: ten, co był jedynką, nagle stał się "2", i na odwrót. Co
oczywiście pokaszaniło to-i-owo w układzie ikon, no i w ogóle jest dla
mnie owa zamiana nie do przyjęcia. Nie bardzo wiedząc, jak ją cofnąć,
musiałem po prostu ten "nadliczbowy" pulpit (ekran) wyłączyć.

Jak się uchronić przed takimi zamianami na przyszłość, no i (przede
wszystkim) jak cofnąć ową samowolkę OS-u?
Kolejność ekranów, ta zamieniona, jest dla mnie wkurzająca, obecnie, acz
nie mogę wykluczyć, że w przyszłości właśnie tak będę chciał mieć to
ponumerowane. Jak to osiągnąć (czyli odwrotnie niż we wcześniejszym
akapicie).