Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości
news:59ad72c7$0$15203$65785112@news.neostrada.pl...
"User" napisała:
Oto rezultat:
1 <1 ms <1 ms <1 ms funbox.home [192.168.1.1]
2 1 ms 1 ms 2 ms 192.0.0.1
3 1 ms 2 ms 2 ms war-r1.tpnet.pl [195.205.0.225]
4 24 ms 25 ms 23 ms ae106-10.ffttr6.frankfurt.opentransit.net [193.2
51.249.7]
5 25 ms 24 ms 24 ms 72.14.214.52
6 24 ms 24 ms 24 ms 108.170.251.144
7 24 ms 24 ms 24 ms 209.85.252.77
8 38 ms 39 ms 39 ms 216.239.58.19
9 38 ms 37 ms 37 ms 108.170.250.209
10 38 ms 39 ms 39 ms 216.239.41.171
No to (moim skromnym zdaniem, ale niech wypowiedzą się fachowcy, których tu z pewnością nie
brakuje) masz odpowiedź - problem leży poza routerem. Proponuję wysłać to wraz z reklamacją do
dostawcy internetu, bo Ty już raczej nic na to nie poradzisz.
Bardzo dziękuję za diagnozę.
Co dla mnie jest ciekawe w całej tej sprawie, że test szybkości może
pokazywać dobrą szybkośc (ostatnio było nawet 102 Mbps), a transfer
idzie strasznie wolno i powyższe wyniki też nie są dobre.
Pozdrawiam
User
|