Re: [WINNT] Szybkość domowego Internetu (było: Internet przez FunBoxa ..

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szybkość domowego Internetu (było: Internet przez FunBoxa ...)
From: "User" <User@nospam.com>
Date: Mon, 4 Sep 2017 16:52:59 +0200
Użytkownik "User" <User@nospam.com> napisał w wiadomości news:59ad4dd9$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...

http://www.makeuseof.com/tag/test-home-network-speed-decipher-results/
http://www.makeuseof.com/tag/9-quick-ways-to-instantly-speed-up-your-home-pc-network/

Zastosowałam test znajdujący się pod pierwszym z w/w adresów.
Wg tego testu szybkość downloadu u mnie wynosi 98Mbps,
czyli wynik całkiem dobry. A transfer idzie jakby szedł piechotą. :-)

Nigdy wcześniej tak nie było, chociaż teraz łączę się przez
kabel, a nie przez WiFi, więc teoretycznie powinno być szybciej.

Wg informacji pod drugim z w/w adresów długość mojego kabla
jest odpowiednia.

Do routera podłączony jest tylko ten laptop.

Ponawiam zatem pytanie: co sprawdzić/zmienić/usunąć w systemie
laptopa żeby tę szybkość zwiększyć? Używam nadal Win XP Pro SP3
i oczywiście FunBoxa 2.0.

Ewentualnie co sprawdzić/zmienić w ustawieniach na stronie 192.168.1.1.?

Zaczynam podejrzewać zastosowany kabel RJ-45 łączący laptop z FunBoxem
i chcę kupić nowy.
Jaki kupić? Czy Cat 5e będzie dobry? Jaki byłby najlepszy?

Pozdrawiam
User