[WINNT] Dźwięk z WWW: na Mozilli gra, w Chromie brak.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Dźwięk z WWW: na Mozilli gra, w Chromie brak.
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 23 Aug 2017 23:09:55 +0200
Kanał to http://player.polskieradio.pl/
acz nie ma to najmniejszego znaczenia. Jeszcze niedawno odbierałem w
Chrome dźwięk bez problemów, ale nagle zamilkł. Sprawdzam w Mozilli:
"gro i bucy". Szukałem ustawień w Chromie, ale nic mi się nie udało
wyklikać. Nie kojarzę chwili ucichnięcia przekazu z żadnym swoim
działaniem. Dodam, jako mało (chyba) istotną ciekawostkę, że w
ubożuchnym mikserze dźwięku pokazane są obie aplikacje Mozillowe: ta od
poczty, i od WWW, zaś Chroma tam niet.
Gdzie w Chromie może być jakiś magiczny przycisk, który mi przywróci dźwięk?
A jeszcze: jeśli ktoś zaryzykuje tezę, że dźwięk mógł zablokować program
anty-reklamowy, to choć mam obecnie uBlock, ale problem się pojawił,
zanim go ściągnąłem, więc to (raczej) nie tu...

  • [WINNT] Dźwięk z WWW: na Mozilli gra, w Chromie brak., JaNus <=