[WINNT] edycja rejestru off-line

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] edycja rejestru off-line
From: "Michal M. Lechanski" <michal@doriath.eu>
Date: Wed, 23 Aug 2017 21:40:55 +0100
Dobry wieczór.

Zadanie - usunąć hasło użytkownika Windows 7 podczas gdy komputer
wystartował z dysku USB z Winpe. Jestem administratorem, hasło znam i
przywrócę je za kilka minut - chodzi o to aby komputer po restarcie
automatycznie zalogował użytkownika bez pytania o hasło.
Zadanie do wykonania na wielu komputerach zawsze dla tego samego
użytkownika.

Wiem jak to zrobić interaktywnie, ale musi to być wykonane
"automagicznie" skryptem jako część większej operacji.

Krótko mówiąc potrzebuję narzędzia, które uruchomione ze skryptu usunie
mi hasło konkretnego użytkownika jako parametr przyjmując wyłącznie
username.
Znacie może takie narzędzie? Niestety żadne z tych, które znalazłem się
nie sprawdza.

Ewentualnie może ktoś z Was wie jak odczytać RID (wygląda podobnie do
tego: 0x3E8) z klucza
HKLM\SAM\SAM\Domains\Account\Names\username - mając tę wartość w
zmiennej będę już mógł usunąć hasło odpowiedniemu użytkownikowi.
Problemem jest to, że używając reg query nijak nie potrafię odczytać tej
wartości, natomiast widzę ją w regedit...

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

--
Michał