Re: [WINNT] Drugi Windows na e-SATA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Drugi Windows na e-SATA
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 06 Aug 2017 01:01:03 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 6 Aug 2017 00:12:44 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <598642e6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
 od "JoteR" <usenet@interia.eu>  :

> [...]
>e-SATA jako HDD 1. I mam dziwne przekonanie, że podczas instalacji naśmieci
>mi na dysku wewnętrznym i w najgorszym wypadku po wypięciu dysku e-SATA
>zostanę z mrygającym kursorem albo czymś równie radosnym. Z Windows XP nie
>byłoby problemu - fixboot i fixmbr oraz ewentualnie korekta boot.ini i
>wszystko wraca do normy, ale z tym BCD nie umiem walczyć. Jakieś dobre rady?
>Nie, dysku wewnętrznego nie da się wyłączyć w tym DELL-owskim BIOS-ie, a
>jego fizyczne odłączenie wymagałoby rozkręcenia laptopa na drobne części.

To może przekopiuj wewnętrzny na esata-p i na wewnętrznym zrób to, co masz
zrobić.
Kopia starego systemu na esata-p powinna startować bez kłopotów.
Dell w tym modelu dał ciała z dyskiem wewnętrznym.