Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 20 Jul 2017 10:12:48 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 20 Jul 2017 09:39:36 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <59705e3f$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
 od "EZ" <no@spam.com>  :
>Użytkownik "EZ" <no@spam.com> napisał w wiadomości

>Pełny (nie-Quick) skan za pomocą hdtune nie wykazał żadnych błędów.

Czyli z dyskiem ok.
Wpadło mi do głowy, że on zamiast się zamykać wchodzi w suspend to ram, po czym
pada
bateria(bo trzyma tylko kilka minut).
Po ponownym włączeniu dysk jest "dirty" i system robi check przy starcie.