Re: [WINNT] Win XP - nie jestesmy sami ;-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP - nie jestesmy sami ;-)
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Mon, 31 Jul 2017 14:31:35 +0200
"HF5BS"
Pewnie i tak, choć np. jeśli chodzi o interfejs Luna, to bym M$ błogosławił,

Dla mnie wszelakie Luny to pierwsza rzecz, która idzie do wywalenia.
Usługa tematów (kompozycje) wyłączona.
Win może wyglądać jak win95 - nawet wskazany taki właśnie wygląd, tylko zamiast białego tła folderów ustawiam sobie delikatny błękit (czyli nie twoje klimaty) bo lepiej się czyta w OE czarną czcionkę na takim tle - nie kopie tak w oczy kontrastem białe-czarne. Lubię taki surowy wygląd win95. Nie potrzebuję żadnych upiększaczy, wystających przycisków, zaokrągleń, itd. To tak jak kobyła windows media player. Utylizacja pejsbukoopodobnej, ociężałej aplikacji, - która nawet domyślnie kontenera mkv nie rozumie - na rzecz małego sprytnego, bardzo szybkiego media player classic. A do muzy winamp 2.81 zasilony tylko nowszymi wtyczkami - elegancki, mały, szybki i nie trzeba za każdym razem instalować. Raz zainstalowany można sobie już zabrać z nim folder i przenosić gdzie się chce. Podstawowym założeniem ma być szybkość działania całego systemu z potrzebnymi narzędziami i programami. A w win7 (wyższych już nawet nie oglądałem wnikliwie, win10 raz widziałem na żywo u sąsiada - nie moje klimaty i trzymam się od tego z daleka) nie odpowiada mi wygląd górnego paska narzędzi foldera, ikona folderów w formie postawionej do pionu uchylonej teczki. Chciałbym mieć możliwość przywrócenia takiego standardowego widoku znanego z epoki nawet win95. Do tego całego przekombinowanego menu start win7 za cholerę nie mogę się przyzwyczaić i bez dodatku ClassicShell nawet nie podchodzę do tematu. Przydała by się jeszcze jakaś nakładka aby wygląd folderów przywróciła z tych starych "Złych" windowsów. Najgorsze jest to, że już wiele programów współczesnych ma już w sobie zaszyte grafiki paska z przyciskami maksymalizuj, zamknij żywcem z win7 i mimo, że instalujesz pod xp to wygląda jak win7 i nie integruje się z klaszycznym wyglądem folderów ustawionym w systemie.