Re: [WINNT] Windows 7 STOP 7B

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 STOP 7B
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 26 Jul 2017 10:45:30 +0200

Użytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisał w wiadomości news:ol8bu5$6of$1@node1.news.atman.pl...
"Zgrzeszyłem" i nieco za mocno posprzątałem po antywirusie (Kasperski), uprzednio odinstalowanym jakby co. Rezultat - jak w tytule, czyli 7B.

Ja już nie wiem... Niby odwalone, a w Rejestrze cała Biblioteka Kongresu wpisów... Tak samo pliki, cała rzesza... A może on nie chciał się odinstalować... Ale łapę bym dał obciąć, że to nastąpiło.

Myślałem, że uda mi się odpalić instalację naprawczą, owszem, oferuje uaktualnienie, ale... każe to zrobić z uruchomionego systemu. I koło się zamyka.

Podtrzymuję...

Mam jakąś szansę na przywrócenie szczątkowej chociaż sprawności systemu? To ważne. W XP odpalałem instalkę naprawczą i nawet przesiadkę między chipsetami (co skutkuje wiadomo czym), z powodzeniem przeskakiwałem... A W7 cóż, żąda, żeby naprawkę puścić z uruchomionego sysa... Czy szukać innego obrazu, odpalam z pena, więc kwestia kolejnych prób, to wyciagnięcie plików z obrazu i skopiowanie do pena, startowalność jest zrobiona...?

Myślę wypróbować jeszcze jedną rzecz. Jako, że mam dla tego kompa drugi dysk z W7, który chodzi i działa (jest pewien problem BSoD, ale tyczy się WiFi po połączeniu z AP z telefonu, więc innym razem...), zainstalować Kasperskiego, w wersji rzecz jasna takiej samej, jak tamten, a następnie skopiować wszystkie pliki AV do uszkodzonego systemu licząc na to, że odpali? A potem normalnie spróbować odinstalować? Przeglądając zasoby wysunąłem przypuszczenie, że może problem z jedną z usług KAV (a może zupełnie co innego, nie wiem), konkretnie kldisk, w Rejestrze znalazłem jej uruchomienie - DWORD wartość Start parametr 0x00000002, oraz też DWORD wartość Type parametr 0x00000001. Może on próbuje uruchomić usługę, a nie udaje się i wyrzuca? To bym przestawił na zero i może pójdzie? Tylko, czy parametr ma być zero, czy inny? Bo ja już zgłupiałem... Podpowiedzcie, proszę. Jak wspomniałem, wystarczy mi, że wstanie, a ja już resztę zrobię sam. Mam możliwość dostania się do wpisów Rejestru i przeniesienia wszelkich plików. Nie mam mozliwości zrobienia instalki naprawczej...

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.