[WINNT] Windows 7 STOP 7B

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7 STOP 7B
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 25 Jul 2017 23:07:31 +0200
"Zgrzeszyłem" i nieco za mocno posprzątałem po antywirusie (Kasperski), uprzednio odinstalowanym jakby co. Rezultat - jak w tytule, czyli 7B. Myślałem, że uda mi się odpalić instalację naprawczą, owszem, oferuje uaktualnienie, ale... każe to zrobić z uruchomionego systemu. I koło się zamyka. Liczę na to, że jeśli uda mi się dobrowadzić do tego, żeby odpalił chociaż w trybie awaryjnym, żeby w ogóle odpalił, że taka instalacja-uaktualnienie naprawi problem i system stanie się znowu używalny. Tak swojego XP naprawiłem (dokładniej - z plików zgranych z obrazu), ale u mnie system chodził, kulały stery grafiki, ale chodził. Nawet od naprawy ani razu się nie przewrócił i spokojnie dociagnę do zakupu napędu (padł przy czyszczeniu, zresztą i tak już dogorywał), by zrobić instalkę od nowa. Przypuszczam, że w Rejestrze wystarczy przestawić "wektor" z jakiegoś pliku, jeszcze spróbuję poszukać, co go już nie ma. Byle się uruchomiło, przypuszczam, że jak zrobię uaktualnienie, to się stery i inne wskaźniki naprawią. Tylko jak tę przerwę ugryźć? Co do punktów przywracania, czy obrazu systemu - niestety, nieobecne, szczegóły próby przywracania wskazują na Kasperskiego, więc pewnie jeszcze wisi jakiś wskaźnik... Najgorsze, że spostrzegłem się dopiero po sprzątaniu, mój błąd, uczciwie go uznaję. Ale tak komputer przyszedł zakupiony, wyłączone było przywracanie i nieobecny obraz systemu... Mam jakąś szansę na przywrócenie szczątkowej chociaż sprawności systemu? To ważne. W XP odpalałem instalkę naprawczą i nawet przesiadkę między chipsetami (co skutkuje wiadomo czym), z powodzeniem przeskakiwałem... A W7 cóż, żąda, żeby naprawkę puścić z uruchomionego sysa... Czy szukać innego obrazu, odpalam z pena, więc kwestia kolejnych prób, to wyciagnięcie plików z obrazu i skopiowanie do pena, startowalność jest zrobiona...?

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.