Re: [WINNT] [xp] Nieprzerwane obciazenie procesora (ok 50%) - rozwiazane

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [xp] Nieprzerwane obciazenie procesora (ok 50%) - rozwiazane.
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Mon, 26 Jun 2017 15:43:32 +0200
Wreszcie udało się pokonać WSUS - w aktualizacjach automatycznych włączona
opcja Automatic (recommended), wuauclt.exe zajmuje w pamięci 8472K, svchost.exe
nie obciąża procka.
Nie prowadziłem notatek, więc nie wiem, które działanie przywróciło sprawność -
wczoraj poszedłem za kilkunastoma różnymi poradami z sieci (głównie poprzez
instalowanie jakich poprawek KB oraz użycie FixIt). Dziś zrobiłem chyba tylko
dwie rzeczy: opróżniłem katalog c:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download z
bodajże 7 plików, oraz ręcznie zainstalowałem 4 poprawki MS Office'a, których
brak wykrył programik Microsoft Baseline Security Analyzer (MBSA).
Działa, ale czy to akurat te 4 wiszące poprawki powodowały zamulenie procka
trudni powiedzieć.
W obydwu logach (ReportingEvents i WindowsUpdate) widać, że występowały error
0x8024402c (i to jest zdaje się ten kluczowy błąd, np. WARNING: WinHttp:
SendRequestUsingProxy failed for
<http://www.update.microsoft.com/v9/1/windowsupdate/redir/muv4wuredir.cab>)
oraz error 0x8024001a.